.

Followers

Suke Tak Blog Ni?

Monday, May 2, 2011

Buah Hati Pengarang Jantung :)

Assalamualaikum WBT :D

Tajuk entry yg xboleh blah kn..haha :D kali ni aku nk story tntang pneman aku di kala aku sunyi. Die lah yg slalu hiburkan aku, bwk aku jlan2, nyanyikan untuk aku time aku bosan n mcm2 lg la..hehe :) Aku sayang kat die sgt2 n ketat2..wewit! :D

Mesti korang trbayang2 kn spe la yg brtuah tu. Meh sni aku tnjukkan kat korang ye. Aku pn malas nk taip byk2 nti kang mrepek ntah pape je..huhu ^_^

JOM CEKIDAUT~ :D

*Ni la aku mention td. MY FAMILY :) ni pic raye tahun lepas (2010). Tema wane merah..hehe :D

*Ni plak MY SIBLINGS :) pn gmbar raye tahun lepas jgk. Ni time 1st day raye :D

Ok, part yg smemangnye btol aku da crita da. Next, kite proceed next part ae. Jeng jeng jeng..hehe :) slain diorang yg aku mention kat atas td, aku lg buah hati pengarang jantung aku. Aku pn sayang sgt2 kat die. Jage die baek2 cam pepatah mngatakan, bagai binatang minyak yg penuh. Eh, silap lak. Bagai mnatang minyak yg penuh. Baru btol..hehe :D

Aku jge die sgt2 sempurna. Siap nyanyikan lgu lg utk die. Tp slalu nye die la nyanyikan lgu utk aku. Sronok kot. Slimutkan die. Bwk die jlan2 mkn angin bile sme2 ad mase lapang. Tp skrg ni dduk brjauhan xdapat aku nk slimutkan, bwk die jalan2 cm slalu. Ntah ap la khabar die kat sne ye.hmm

Aku pn nmpak korang da trbayang2 ap n spe die kn. Meh la sni aku tnjukkan ae. Tp jgn marah ye..hehe :)

:::::::::::::::

:::::::::::::::

:::::::::::::::

:::::::::::::::

:::::::::::::::

:::::::::::::::

*Ni la die yg slalu nyanyikan lagu utk aku..hehe :D


*Ni plak die yg aku slalu bwk jlan2 mkn angin bile ad mse lapang..hehe :)


*Ni plak adik aku bile da start berplesing..Gedik kot! haha :D

Ok la, smpai sni je la coretan aku kali ni. Aku nk smbung bertapa kejap lagi ngadap buku yg tebal 5cm..Klau korang nk join pn bole jgk..hehe :D

Adios~

4 comments:

cikida said...

wahhh,,tema baju raye merah mak ngahh gutewww..heheh...
pinjam moto beb..=p

PanJanG said...

hehe..
wewit! merah mnyala gtu..
sweet2 :)
eh, bole sgt2 nk pnjm..
tp mcm biase la mnyak moto kne isi full..
hehe :D

cikida said...

ahahaa..okehh.bereh2..mggu depan pulang balik..ngaa,,=p

Anonymous said...

mak aih~merahnyer makngah!!
hihihi lawa adik kamoo!!!x baik ckap dy gedik!