.

Followers

Suke Tak Blog Ni?

Wednesday, October 21, 2009

Hari Yang Membosankan!!

Hari ni sungguh membosankan bagiku..
pagi td bru je pas jwb gerak gempur Geo1..
mak ai, xnk payah plak soklan nye..
menyirap lak aq nk jwb..
rse nk tdo je td tp xbole lak coz ckgu ade jge 'line'=p

exam bermule kol 10.30 dan berakhir kol 1.30..lme kn??
pnat nk jwb td, da la pen wat hal..
ttbe je dakwat abes, 2 btang lak tu..
mnyirap je, pdahal bru bli pen nye..
gne pon x lagi..
seb bek kotak pensil aq cam kocek doraemon, sume brg ade..hehe;)
dpat la jgk smbung mnulis td..lau x mang da lame aq tdo..huhu

blik sek cam bese la lepak mnum dlu ngan mmber2..
tmpat d'rhsiekan (lu pikirlah sndri..hehe)
da lme xmkn, td teringin nk mkn..
so, order la NASI CAMPUR 2!! *lagi stu tok mmber aq(ATOK)..
bile mknn da smpi, ap lagi melantak la dlu..
alhmdulillah kyg :)

smpi je kat uma, trus ngadap laptop..
donlod cite SPONTAN (Episod 20)..
bosan2 g web youtube..
pas2 terjmpe video ni..
agak klaka la jgk wlaupun sbnrnye da lme aq tgk video tu..
tp layan byk kali still klaka..

lau korang nk tgk ni aq ade sertakan video nye..
korang layan la puas2..
SELAMAT MENONTON :)




video

Friday, October 16, 2009

SAMBUTAN HARI RAYA

Coretanku kali ni adlah berkisar tntang aktiviti di sekolahku..
peristiwa berlaku pada hari KHAMIS (15 OKT 09)..
sume plajar2 berpakaian kemas berbaju melayu dan berbaju kurung..:)

Aktiviti 1st ialah bacaan yasin yg dipimpin oleh wakil guru..
selepas itu pula, tazkirah pagi..
diselitkan juga majlis perpisahan salah seorang guru kaunseling di sini..

selepas sume selesai, pelajar diminta buat persiapan di kelas yg telah ditetapkan..
kelasku (6AC) ditempatkan di Blok A bersama kelas2 tingkatan6 yg len..
persiapan yg di buat sgt meriah tpi kelas kami hnya buat sekadarnye shaje..:)
tpi ade yg terdapat di kelas kami tpi xde di kelas yg len iaitu dendangan lagu2 raya yg disediakan oleh saya (PanJang)..*ceh promote nme sndri plak..hehe

apabila sume persiapn selesai, sume plajar mnunggu kehadiran guru2 yg akan melawat kelas ke kelas..
majlis bermula pada jam 10pagi..
di kelas saya majlis dimulakan dengan marhaban(versi pendek)..;p
selepas itu ucapan dari guru kelas, Pn Hafizah dan seterusnya bacaan doa oleh saya (aku lagi..hehe)
bila bacaan doa selesai, guru2 dijemput menjamu selera dgn hidangan yg tlah disediakan..

ini sedikit gmbaran aktiviti pada hari tersebut..






Wednesday, October 14, 2009

Jom Layan Same2..:)

Hijau Daun – Suaraku (Berharap)))

Disini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu, Oo~ meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Kalau aku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu, oo~ aku menunggu

~{}~

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Oo~
Suara dengarkanlah aku

Utk mendownload sila klik <DOWNLOAD!>



Saturday, October 10, 2009

FRUST!!










trial exam suda pon berlalu..
result sngguh m'gecwakan..
jau drpd yg d'hrapkan..

pointer lak trun..
sgguh sedih..
exam yg sbnar lak smkin hmpir..
persiapn lak cume ala kadar je..

tension sgguh, frust pon ade..
seb bek ad yg bgi smgt tok truskan..
trimas my frens.. :)

kepada mmber2 skelas ku..
hope wat yg terbaik tok exam STPM nti..
hope korng dpt result yg korang inginkan..
dpat bangge kn parents juga guru2..
CHAIYOK!!
hehe =)

SELAMAT HARI RAYA!!

salam kepada sume..
da lme aq xuptade blog aq ni..
terlampau bz la..
lgpn exam near the corner...
tkut pon ade jgk ni..

aq just nk ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada sume visitor blog ni..
aq mintak maaf la lau aq ade wat korang marah or kcik ati..
mintak maaf byk2..

kepada mmber2 aq dak2 STI..
aq pon nk mintak maaf kat korng..
gud luck tok exam STPM nti..
Chaiyok wat sume..hehe :)
hope kite sume dpat ape yg kite n ckgu inginkan selama ni..
wah, touching la plak kn..huhu

ok, la smpi sni je la coretan aq kali ni..
len kali aq coret lagi..
hehe :)